www.dekunstvanfotografie.nl

Huidige activiteiten en een kijkje achter de schermen

dinsdag 19 september 2017

Drone's en kitesurfen

Zo'n 3 maanden geleden had ik toevallig mijn apparatuur bij me toen ik met een groep kitesurf vrienden op de locale kitesurfspot was. Ook toevallig had bijna iedereen die dag het merk van mijn kitesurf sponsor's mee (Ocean Rodeo & Stormchaser).
Ik besloot voor de lol wat beelden te maken, zonder er perse heel goed over na te denken. Later toch besloten om er een leuke video van te maken voor mijn sponsor. Die bleek er heel blij mee te zijn en heeft hem zelfs gepubliceerd!

Intussen ben ik qua film-niveau alweer veel verder (met de dag proffesioneler door veel te oefenen), daarnaast zijn de beelden van de grond af zonder statief of gimbal genomen, maar wel met een enorme telelens gemaakt.
Daardoor niet super stabiel, en ja het kan veel beter (het was ook zomaar spontaan). Maar toch wel trots op het leuke sfeertje wat er is ontstaan in de video.

Hierbij de video:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten