www.dekunstvanfotografie.nl

Huidige activiteiten en een kijkje achter de schermen

donderdag 23 december 2010

Publicatie Dansende zeebenen

Op mijn blog is al meermaal iets voorbij gekomen over 
de gedichtenbundel, geschreven door Jolita Borgers, waarbij ik foto's heb gemaakt.
Er is op de website van de gemeente Apeldoorn een stukje gepubliceerd, en er staan erg leuke reacties onder.
Een aantal voorbeelden van de reacties:

L.van Dijk:
Wow mooi geschreven en de foto is ook prachtig.
StrangeArt:
Hier hou ik van.
Complimenten aan de fotograaf trouwens, prachtig de beweging gevangen, mooie kadervulling, veel dynamiek maar toch verstillend.
Bazbo:
Ik hou vaak meer van het wit om het gedicht heen, dan van het gedicht zelf. Al zijn er uitzonderingen.
De foto is fenomenaal. Prachtig, hoor.
Sylvia Cloesmeijer:
Ik heb het ballet boekje van Jolita gelezen, en ik vond het prachtig geschreven, de gedichten zijn zo mooi en helemaal van deze 
moderne tijd.
De foto’s hebben een romantische inslag en een prachtig geheel met de geschreven tekst.
Tiek Chen:
Heel mooi gedicht. Ook de foto is erg leuk. Er moet maar meer van dit werk verschijnen.
Elja van der Gaag
Prachtig! Ik heb hier de hele bundel, die is zeker aan te raden!


Wekt bovenstaande je interesse?
De gedichtenbundel is voor maar €14,75 te bestellen bij: uitgeverij Boekenbent.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten