www.dekunstvanfotografie.nl

Huidige activiteiten en een kijkje achter de schermen

dinsdag 18 mei 2010

Tijd voor vernieuwing!

Nu mijn bedrijf iets meer dan een jaar loopt is het tijd voor vernieuwing.
Ik ben druk bezig een aantal zaken aan te pakken om een professionelere uitstraling te creëren.
Om te beginnen ben ik begonnen aan een Blog zoals je ziet.
Hier zul je kunnen lezen over recente opdrachten en projecten waar ik mee bezig ben.

Ook was de oude website moeilijk te onderhouden, en hij straalde ook niet zoveel uit, tijd voor iets nieuws dus!
Er komt een compleet nieuwe website, inclusief nieuwe foto's.
Zodra hij online gaat (ergens in de komende weken) zal ik het op mijn Blog posten.

Hier alvast een preview van de nieuwe website (klik voor vergroting):

6 opmerkingen:

  1. Ziet er netjes uit! Mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht echt zo, dat ziet er netjes uit staat het in de reactie hierboven xd
    Maar het ziet er goed uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die nieuwe site ziet er inderdaad professioneler uit! Nu komt die ICT opleiding dus echt van pas :)
    Maar hoort dit blogdinges nog bij die oude site? Want vanaf daar kan ik hier niet op komen.. (dat kan ook aan mij liggen trouwens)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn blog hoort bij mijn nieuwe site, dus als die online is zal er een duidelijke connectie tussen mijn blog en mijn website zijn.
    Nog eventjes geduld tot de nieuwe website helemaal af is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, je site is heel mooi geworden!
    Heel sprekend vind ik. En mooie foto's.. :D

    BeantwoordenVerwijderen